Deletedmom_109 Benim gün içinde 1 taneden fazla çay ya da kahve içince çarpıntı yapması 🤷🏻♀️ 😁 kendimi bildim bileli böyle tansiyonum kan değerim normal 🤷🏻♀️ arkadaşlarım takılır o içmesin çarpıntı yapıyor diye 😁😁 Sizin var mı yaşlı teyze özelliğiniz 😁
Deletedmom_22 Deletedmom_109 çabuk yorulurum, bir işi iki saat yaparım oyalana oyalana, sayılırmı bu ajajajaj
AntiFilozof Deletedmom_109 yağmur yağınca bacaklarım ağrır sızlar 🤣🤣 tabi bunun için doktora gittim biçok vitaminim eksikmiş teyzeden halliceyim yani
Acee Deletedmom_22 😂😂canim bende bende hele bu bacak agrilarim basladi baslayali hersey cok zor ustune bide koca gobis😒😒😂😂
honeyybee_ Deletedmom_22 2 saatte yapilcak isi yarim saatte yaparsan kalan 1.5saatte baska is kitlerler o yuzden sallana sallana yapmak en guzeli😅😅
AntiFilozof Deletedmom_109 evet ve inanmazsınız belki ama şabanın filmindeki gibi yağacağı gün ağrımaya başlıyor 🤣
minikcivcivlerinannesi Gryffindor ay Allahım bende öyleyim hatta karşımda biri uzun konuşsun ruhum sıkılır valla bir an önce sussun diye beklerim kafam hiç kaldırmıyor gürültü ses falan 😂
MinnakPanda Yol yürüyünce yada merdiven çıkınca soluk soluğa kalmam. Tabi hareketsiz olunca öyle oluyor. Bide romatizmam var. Yağmur yagcagi zaman nasıl ağrır eklemlerim. Şaban gibi hemen bilirim yağmur yagacagini 😂
AntiFilozof MinnakPanda bende öyleyim ama romatizma çıkmadı sadece çoğu değerlerim düşük çıktı hangi bölüme gittiniz hastanede romatizmayı öğrenmek için
Deletedmom_109 AntiFilozof harika gerçekten mükemmel 😁 keşke benim de olsa demek istemiyorum ama hoş yani 😁😁
Hayrunnisa0402 AntiFilozof dahiliye gidiyosun o seni uyguj görürse romotoloji bölümüne yönlendiriyor dahiliye gitmeden romotoloji kayıt açmıyo
MinnakPanda AntiFilozof Ben çocukken gitmiştim. Baya bı bölüm gezdim en son kardiyoloji ye sevk ettiler. Oda kalp romatizması dedi. Ozamanlar 10 yaşında falandim. Romatizmadan dizlerimi kırıp oturamazdim yere. Bütün vücudumun tutulduğunu bile hatırlıyorum. İlaç kullandım ozaman. Geçti baya. Şuan hafif var