Bebeğim sadece akşam mama içiyor 80cc falan diğer mamalar pahalı ve 1 ayda bitiremediğim için atıyorum bimdeki bu mama fiyat olarak uygunmuş kullanan varmı gaz kabızlık yapıyorumu? Neden akşam Bi kere mama derseniz bebeğim doğduğunda emmedi Bi ay sonra emdi mamayı zor unutturdum hala akşamları Bi kere içmeden uyumuyor.