en 6 ay ek hiçbir şey vermedim iki çocuğum da hiçbir gıdayı seçmez. bebeğe zararı olabilecek bu tür şeyleri bir bilene sormadan etmeden yapanlara üzülüyorum gerçekten. o bebein bünyesi böbrekleri ona hazır değil, az bile olsa hem ihtiyacı yok hem sindiremez. kaç bebek tanıyorum annesi bir sürü şey tattırdığı için anne sütünü bırakan. geç olması zararsa erken olması da zarar acele etmemek lazım. seçen bebek yine seçer seçmeyen seçmez