Aley2 Kızlar merhaba , emzirirken sigara içerken nelere dikkat ediyorsunuz , sigara içen birisiydim yeni doğum yaptım 9 ay içmedim bebeğim 12 günlük , canım istiyor ama sütten geçer diye vicdan da yapıyorum 😞
Rose-leaf Aley2 bende hamileyken bırakmıştım doğum yaptım 3 aylık oldum başladım 2 aydır içiyorum dayanamıyorum malesef
Dyglila Aley2 sütün tadını değiştiriyor sigara. Bırakmışken hiç başlama derim. Çünkü o hatayı ben yaptım ne yazikki. Hamile olduğumu öğrendiğimde direkt bıraktım. 4 ayına kadar emzirebildim. O dönem ister istemez stres yaptım birde son ayımda bi tane içicem sütten kestiğim zaman demiştim. Dediğimide yaptım ne yazikki ama bitaneyle kalmadı devamı geldi.
Snowglobe Aley2 malesef bende 40 tan sonra başladım. Şuan 8 buçyk aylık. Kat kat giyiniyorum. İçtikten sonra ellerimi yıkıyorum. Krem sürüyorum. Yorucu valla. Bıraksam daha rahat etcem 😂
Tugce Aley2 Hayatımda bir kez sigarayı denedim ve hiç hoşlanmadım. Bu sebeple sizi asla yargılamacağım. Sadece bildiğimi anlatayım. Ciddi akciğer anomalileri riski taşıyor. Bağırsak sistemi üzerinde dahi etkili. En iyi senaryo içtikten 2 saat sonra sütün tamamen sağılıp o şekilde emzirilmesi ancak sütün tamamen sağılması zaten mümkün değil. Bir yenidoğanın 2 saat ara ile emzirilmesinin etik boyutu da tartışmaya açık. Şu ana kadarki azminiz için sizi tebrik ediyorum. Aynı gücünüzün devamını diliyorum 🤍🙏
Yesilgul Aley2 sütun tadi değişiyor ya nikotin tadını aliyosun sigara içerken tadına baktım baya sigaranın tadi geliyor tabi belki biraz abartmış da olabilirim sigara içmeyi fazla içmiştim çünkü bence biraz dayan ya bebegin daha çok yeni yada yok diyosan gunde 2 3 ü geçme derim