9 aylık olduk 5.5 ay civarında ek.gidaya başlamıştık ama yemiyor hicbirseyi ya çok iştahsız bir bebek. İlk 2 ay herşeyi reddetti ağzını kitledi öğürdu kustu. Şuan sadece yoğurdu çok severek yiyor hiçbir meyveyi yemiyor arada canı isterse muz o kadar. Sabah yumurta sarısı veriyorum haşlanmış yanında labne birde kefir içiyor gün içinde. Ama ona özel ne yapsam yok yemiyor artık yoruldum. Evde kendimize yaptığımız çorbalardan veriyorum yiyor süzme mercimek yayla falan çok çok az tuz atıyorum o da yiyecek diye. Bazen bezelye vs tanelerini veriyorum yiyor. Mesela dün bebek köftesi yaptım sebzeli ama yok birde yiyor yiyor sonra kusuyor yani miden almıyorsa hiç yeme yavrucum neden kusuyorsun 🥺 bu hep böyle nasıl olacak bilmiyorum yani linç yiyebilirim ama bebe bisküvisi bile denedim onu bile şöyle aman aman iştahla yemiyor su içmez doğru dürüst su içsin diye suyuna pekmez koyarim onu da içmez değişik birşey bu çocuk 🤷 beslenmede çok sorun yaşıyoruz önüne koymaya başladım elleriyle pircikliyor yemiyor 😑 hadi tanımaya çalışıyor onu geçtim alışır. Bu sabah omlet yaptım mesela onu da yemedi yani bebek muhallebisi yapıyorum yemiyor 😒 tikandim artık var mı böyle olup düzelen gerçi hep diş çıkarttık bu arada şuan üst 4 dişi aynı anda geliyor hepsi sırayla diş de etkisi oldu sanırım istahinda çünkü çocuk hep oyuncak vs eline ne geçerse ısırıyor huysuzluk pek yok. Var mı böyle olup bebesi düzelen iştahı açılan ?