Kızlar hayırlı iftarlarınız olsun cumartesi günü Allah nasip ederde 40 ım çıkıyor bir muayene olmak için doktora gitmem gerekir mi ? Hangi bölümden randevu almam lazım acaba ? Devlet hastanesinde doğum yapmıştım kendi doğum yapan doktoruma mı gitmem lazım yoksa ama o da 3 ay sonra gel demişti