Bebeğim 6 aylık, 3-4saatte bir bezini değiştiriyorum her bezde çiş oluyor ama az miktarda. Bir veya iki kez işemiş oluyor. Yenidoğan döneminde , 2-3 aylık bezleri çok ağır olurdu son bir aydır durum böyle. 6aylık bebeği olan anneler sizde bezlerin durumu ne?