zeynoksc Kızlar 2 bucuk ay önce doğum yaptım gecen ay siyah leke geldi bi gün bu ay olmadım emziriyorum korkuyorum siz ne zaman adet oldunuz bilgi verirmisiniz normal mi
kskfrd Ben dogum sonrasi 4.ayda oldum ilk adetimi. Sonraki adetim 9 gun gecikti sonra oldum. 1 2 3 ay bile gecikebilir cok dogal bi durum
Sumeyye068 Yani erken gelmesi için yapılan şeyler var mı yoksa kendiliğinden olmasını mı bekleyecegız . Ben de doğum yapalı 3 ay olacak 5 gün sonra🤦♀️
zeynoksc Sumeyye068 adet söktürücü kürler tarifler var ama emziriyoruz cocuga etki eder mi bilmiyorum kendiliğinden olması daha sağlıklı geliyo bekleyelim bakalım
Sumeyye068 zeynoksc evet emzirdiğim için ben de korkuyorum ama belki sağlıklı bir yolu vardır . Boyle beklemek de korkutucu oluyor acaba başka bir durum mu var diye