Selam anneler🤗 kızım 9 ay 10 günlük ve süt alerjimiz var. 4.5 aylıktan beri diyetteyim. Dün doktor kontrolumuz vardı. 6 ay sürmesi gerekli diyetin dedi. Yaklaşık 2 aydır da kakada mukus veya kan yok . Normale döndü kakasi şükür. Çocuk Gastroenteroloji bölümü de olmadığı için mecbur çocuk doktoruna götürüyorum. Siz neler yaptınız kac ay diyet yaptınız ne zaman ve nasıl açtınız?