Pankek Ness23 Evet geçti ama ben emzirdiğim için sıkı bir diyet uyguladım. Diyet açma. Etap etap süt, yoğurt, yumurta tüketimini arttırdım. Et yiyince de oldu bazen. Tam olarak geçmesi birkaç ay sürdü
minnos004 Merhumiye_45 😂 malesef öyle. Çok uzak ta değilim romanya da yim gelip gidiyorum hep ailem orda. Burda da kriz var ama gerçekten de türkiye kadar değil. Türkiye de fırsatçılar stokcular çok. Burası çok uygun düşünün bu sene çerezi burdan alıp gelecem annem e. Bebek bezini de burdan alacam türkiye ’de bana yetecek kadar. Bebek kıyafetini de burdan alırım. Hele kırmızı et. Tanıdıklar burdan koyun kesip getirirler memlekete gizleyerek. Anlayacağınız tl bitimi ne kadar ucuzlamış olsa bile burdan tl ye vurunca daha uyguna aldığımız bir sürü şey var
Mervegemen Adalina0103 evet agiz yolu ile en rahat asi:) ben yaptirdim 3. Aylik olunca yaptim aslinda 2. Ay asisi ile ayni gun oluyormus biz bilmiyorduk. Doktor 3. Ayda tam bugun getirin o zaman da olur dedi bizde yaptirdik. Tavsiye ederim çünkü hastalik olunca cocuklar hastanede yatarak tedavi oluyor. Serumla o aciyi yasatmaktansa imkani olan yaptirmali. Hem saglik hem aci cekmesin.
adrmz54 Adalina0103 3. Ve 5. Ayında yaptırın dedi doktorumuz..3 aylıkken olduk şimdi bugün 5 aylık olduk bugün ikinci dozu olacağız 🙏
Muhasebeciana Adalina0103 enfazla 3 ay 15 gunlukken oluyor daha sonra yapilmiyor biz yaptirdik sadece ilk asi sonrasi yarim saat sonra sulu kaka yapmisti kizim asinin yan etkisi olarak birdahada bir sorun yasamadi kizim
MeteninAnnesi0212 Adalina0103 son günü 3ay 15 günlük o günü geçince yapmıyorlar ben de tam son günü gittim