Cly01 3 bucuk aylık bebeğim 2 3 defadır kanguru da dışarı çıkıyoruz fakat bacaklarının öyle durması içime sinmiyor acıyor mudur acaba diye düşünüyorum sürekli sizce acıyo mudur
Bsrtncsy Cly01 acısa ağlar durmak istemez ama bende bacaklarini o kadar açması doğru olmaz gibi geldiği için almadım kanguru.Ne bileyim çok ayrık duruyor sanki bacakları
Divayorgun Cly01 solomom marka vardı bendede. Ondada çok ayrık duruyordu hiç içime sinmiyordu. Oğlumda durmuyordu içinde
humeyra1408 Cly01 ben doktora 2 aylıkken sormuştum bi zararı var mı diye yok kullanabilirsiniz demişti
elaninannesiii Cly01 M şeklinde durması gerekiyor bacakların, solomombaby kullanıyorum bebek anatomisine uygun, ilk 3 ay yenidoğan aparatlı kullanmıştım
Cly01 Bsrtncsy ağlamıyor sesi çıkmıyor hiç yarım saat 40 dk falan marketler için çıkıp hemen geri dönüyorum ama yinede kararsız kaldım işte ya
Bsrtncsy Cly01 bilmiyorum bende kararsızım şuan almakta.Yenidogan aparati denilen birşey varmış ama nasıl kullanılıyor,onda bacaklari ayrılmıyor sanırım.Biraz daha büyüsün diye bekliyorum bu sefer de ağırlaşacak taşıyabilecek miyim bilmiyorum
Krtlmy Cly01 doğru şekil m şekli yani ayrık duran şekil düz olup aşağı doğru sarkan şekil yanlış olan bebeğe zararlı m pozisyonlu yani ergonomik olanının bi zararı yok ben genelde araba yerine dışarı kanguruyla çıkarıyorum hem rahat hem araba kaldır kondur derdi yok
Cly01 Krtlmy evet banada pratik geliyor çıkması hem hava almış oluyoruz ama sürekli acaba acıyor mu diye düşünüyorum