2 ayın sonundayız bebeğim oturmak istiyor. Sürekli yatması benide rahatsız ettiği için başlarda kendimiz yatar pozisyonda kucagimizda oturttuk ama kendisi dikelmeye başladı çokta rahat görünüyor. Çok mu yanlış oturtmak sadece kucakta ve biraz eğimli.