Merhaba hanımlar. Yaklaşık 1 aydır sol ayak serce parmağımda kaşıntı soyulma var giderek artıyor bu hafta oğlum kreşe başladı oryantasyon sürecinde olduğumuz için bırakıp hastaneyede gidemiyorum. Daha önce bu soruna çözüm bulan varsa ilaç krem alternatif tedavi yöntemlerinizi paylasabilirmisiniz?