Prettymom Ateşi 37.5 en son calpol verdim yarim ölçek uyku tulumunu çıkardım. Tek kat şu anda huzursuz değil kucağımda ama uykuya dalamıyor üzerine battaniye örtmesem üşümez degil mi. Oda sıcaklığı 23 derece. Başka neler yapabilirim?
Kayasuzey Prettymom biz sabahlamıstık cok huYsuzdu bebeğim 😢 tek kat giydirin ateşi cıkarsa eklem yerlerine gazlı bez ve ılık su uygulayın gecmiş olsun
Nurselihiranur Prettymom doktor 38 olmadıktan sonra korkma hafif ateş demişti cnm ateşini sık sık kontrol et kucağında tutuyorsan zıbınlada durabilir biz domuz gribi olmuştuk bebeğim 2 aylıktı bütün gece 37.5 aşağı düşmedi ama 38 i de bulmadı çok ağlamıştım bütün gece sabaha geçti ikinci calpolü verince 4 saat sonra vermiştim bilgine birde calpol 1 ayı geçmemiş olması gerekiyormuş bazen ateşi düşürmüyormuş 1 ayı geçerse
Nurselihiranur Prettymom evet yenisini almanız lazım burda bir annede paylaşmıştı düşürmemişti bebğin ateşini ilaç yenisini alıp içirmişti riske atmayın bir de düşürmezse endişeniz artıcak