Kasev bu durum çok hassas gerçekten, başka anne bebek görünce Bile etkileniyorsun ama duanı et bir gün aynı evde buluşacaksınız🤗🥰😊 gerçekten bu dönemde önemli olan sizin ruh haliniz, psikolojiniz, ben evde dışarda çok ağladım ama bebeğimin yanında 1 kere hariç (ona da dayanamadım onu hep öyle görmekten)ağlamadım, yanına ona gidince onunla gelecek hayallerinizi, beraber yapmak istediklerinizi anlatın, bebek hisseder çünkü ben bebeğimle konuşurken gülüyordu 🥰😊 şimdi evimizde bak ne güzel söylediklerim oldu diye bebeğime sarılıyorum. Ve küvezde tanıştığım şimdi yakın arkadaşım o da 28 haftalık doğurmuştu çok şükür oğlunu çıkardı benle aynı anda ve büyütüyor. Bunları anlatıyorum iyi ol bebeğin ve kendin için diye canım benim. 🌸🥰