Moonlightttt Merhaba bebeğim atopik, gıda alerjisi değil gibi dedi doktor ve testte çıkmadı.vucydu döküyor kıpkırmızı oluyor, sonra geçiyor gün içinde. Sonra tekrar oluyor……
Pembecik Moonlightttt Biz gülhaneye götürdük. Bize de öyle dediler. Ve bioderma yazdı doktor onu kullanıyoruz güneş kremimiz müstela onun dışında sabun tozu ile yıkıyprum çanaşırlarını kendi çamaşırlarımıza bile yumuşatıcı dökmüyorum bir de sıcakta uyuyup terlerse artıyor onu da çok sıcak tutmuyorum cocupu serin ama hasta olmayacak kadar öyle yatırıyorum. Şuan mesela uyudu üzerinde sadece bir battaniye var 6,5 aylık
Rika Moonlightttt bioderma atoderm kopuk ve nemlendirici, gunes kremi aynisi. Dury granul cift durulama
Pediatrihemsiresianne Moonlightttt bizde de öyle oldu alerji çıkmadı çok şükür. Yüzü için mustelanın stelotopia serisini kullanıyorum hemen iyi geldi ama vücudunu iyi nemlendirmedi o yüzden ato probiyotik balm aldık eczaneden bitkisel bir şey çok iyi geldi hemen geçirdi diyebilirim arada incia krem de kullandım o biraz yağlı bi his bırakıyor ama güzel o da ondan sonra bir daha olmadı kızarıklıklar ama her gün ılık suyla duş aldırdım şampuan falan değdirmedim vücuduna, başı için atopik şampuan aldım terlememesine özen gösterdim bizimki terden olmuştu fark etmemiştik ya da terlediğine ihtimal vermeyip kat kat örtüyodum üstünü. Oda termometresi aldım artık 22-24 derece arasında tutuyorum ince bir şey örtüyorum üstüne 3 ayımız bitti artık tuluma geçiyoruz bakalım 🙃
Moonlightttt Bioderma atodermin sensetive krem önerdi. Anlaşmalı oluyorlar ya o yüzden başka marka da araştırıp en iyisini almak istedim
Pinarrr37 Moonlightttt linola nemlendirici ve sampuanini tavsiye ederim. Bizim de ağır atopik dermatit vardı en iyi onda fayda gorduk
birelifmasali Moonlightttt mustela stelatopia serisini öneririm araştırabilirsiniz bi fayda gördük ☺️
mlkbykk Moonlightttt şampuan olarak mustela köpük şampuan, nemlendirici olarak La Roche posay lipikar, deterjan olarak uni baby sensitive kullanıyoruz. Hepsinden de çok memnunum
Moonlightttt Pembecik Cook teşekkür ederim. Evet çok terliyor, ben de incecik giydiriyorum . Gece ince bı yorganı var zaten üzerini sürekli açıyor. Ama gündüz ne yaparsam yapayım terliyor. O krem iyi geldi mi acaba?
Moonlightttt EmirMom vücut ayrı yüz ayrı mı himmmm aklıma gelmemişti. Çok teşekkür ederim. Vücuda nem oranı az gelir mi acaba? Mustela bı setini almistim ilk doğduğunda ma nemi az gibi atopik bebek için. Şampuan ve yüz için alacağım ama
Moonlightttt EmirMom merhaba şampuan olarak mustela stotepia aldım ancak diğer mustela gibi değil hiç kopurmedi. Kuru ciltler için olduğundan dur sanırım. Yumuşak life sürerek yikiyordum ama yapamadım.nasil yikiyorsunuz acaba? Avcunuza mi dokuyoraunuz vücut yıkamak için?kopurmeyince nereye geldi nereye gelmedi bilemedm
Moonlightttt Rika Bioderma atopik köpük dediğiniz şampuan mi Acaba? Bioderma şampuan dediğmde mavi bir şampuan ile temizleme jeli çıkıyor , emin olmak istedim
Moonlightttt birelifmasali atopik için kremi çok yoğun mu acaba? Mustela kullandık biz de ama nem oranı çok düşüktu atopik dermatit için sanki.ama normal mustelaydi bendeki. Ama şampuanini tekrar alacağım . Teşekkür ederim ☺️
Moonlightttt birelifmasali merhaba şampuan olarak mustela stotepia aldım ancak kopurmuyor.kuru ciltler için olduğundan dolayıdır ama nasıl yikayacagimi bilemedm. Yumuşak lifle yikiyordum life sürdüğüm yok oldu. Nasıl yikiyorsunuz? Elinize döküp elle mi acaba
Pembecik Moonlightttt iyi geldi ama bunun yanında o kremi bütün vucuduna sürüyorum ha birde 2 gün banyo yapmasın hemen artıyor o egzama. Yani her gün yapsa rahatlıyor cocuk çok etki ediyor banyo yapmak hemen yüzleri düzeliyor
Pembecik Nefeess Fiyatını hatırlamıyorum ama 2 aydan fazladır kullanıyoruz. 150 fln mıydı neydi öyle öok yüksek bşy değildi
Moonlightttt Pediatrihemsiresianne çok teşekkür ederim ☺️ Bioderma atodermintensive önerdi doktor da. Sizin dediğiniz e de bakacağım. Şampuan tam olarak ne acaba? Anlayamadım markasını.
Moonlightttt Pembecik bana da sık sık yıka dedi. Yigenim de yumurta alerjisi vardı,ona banyo iyi gelmeyip kurutuyordu. Aklımda soru işareti kalmıştı. O halde ben de sık sık yıkarım. Çok teşekkür ederim
huzunkovankusu Moonlightttt oğlum 21 aylık hala mustelanın stelatopia sını kullanıyorum çok iyi geliyor. Pişik gibi egzamalara ve kaşıntıya.