Mevgul oglumuz01 doktor en son emzirdigin memeden basla yagli kismini alir fayda eder demisti en son emzirdigim memeden basliyorum sonra diger meme bu sekilde her ikisini de veriyorum ben
Sedaf oglumuz01 bir göğsümü veriyorum bir sonraki beslenmede yine verdiğim göğüste başlıyorum ki son Süt olan yağlı besleyici kısmı iyice aşsın diye sonra diğer göğsümü veriyorum. Zaten önce emzirip kalanı sağıp dolaba koyduğum zamanda farrkediyorum ki en sonda kalan Süt çok yağlı
Tugce oglumuz01 biliyor musunuz, bu kadar da önemi yok. Memeniz taş gibiyse kendinizi rahatlatın. Sonraki emzirmede yine aynı memeyi verin. İkisi de yumuşaksa bir onu, bir ötekini verin. Bedeniniz söylüyor
japonicamother Asel2022 yok kuzum ön süt ve son süt meselesi var ondan bahsediyor son süt bildiğim kadarıyla daha doyurucu olduğu için öyle demişte olabilir ama bende dönüşümlü veriyorum
Mevgul oglumuz01 simdi en son solu verdiyseniz bir daha ki sefere soldan baslayip sagda bitireceksiniz sonraki yine sagdan baslayacak tek gogus oldugu zaman sut azaliyo denemistim o yuzden iki gogus birden verilmeliymis arkadas son sut yazmis aynen oyle son sut doyurucu besleyici olan bu yuzden nerde kaldiysak o gogusten baslamaliyiz unutmamak icin de kaldiginiz gogusteki kolunuza toka takabilirsiniz
Snowglobe oglumuz01 en son hangisini emzirdiysem Bi sonrakinde diğerini emziriyorum. 2400 doğdu ama kendi ayındakilere yetişemedi
Elf123 Ben ilk günler bir birinden bir birinden verdim süt insin diye sonra bir memeyi iki kez verdikten sonra diğerine geçtim eğer hala süt varsa onu da sağdım dört aylık hala öyle yapıyorum
oglumuz01 Sedaf ben öyle yapmıyorum 2 saatte 1 meme değişiyorum zaten 1 kez emiyor 2 saat içinde sarı kakaydı yeşil oldu ondan mı ki acaba
Sedaf oglumuz01 emin olmamakla birlikte ondan olduğunu sanmıyorum. Ama bir memeyi emip doyuyor yine de biraz içinde kalıyo bir sonraki emmesi de yine o memeyi veriyorum ki sonda kalan yağlı sütü bolca alsın beslenmesi daha iy olsun diye. Çünkü gelen ilk Süt su ihtiyacını son Süt besin ihtiyacını karşılarmış.