AyazisMom benim kızımda çok aşırı kusuyor. Odasına birde kamera koydum yani bi sorun yaşamadık şuanlık zaten alıştı emmek istediği zaman yatağında kalkıyor ağlıyor beni çağırıyor 😂 Zaten gece beslenmesi çok yoktu. Acıktığında da ağlıyor zaten . Bide hep yüz üstü yatar. Yatağının başını alttan yastıkla destekleyip eğimli yaptım o şekilde de rahat uyuyor