Eliiiiiffimm benim 5 haftalıkken 21.000 çıkmıştı. Hatta dedik ikiz mi diye epey yüksek olunca. kese gözüküyordu ama bebek gözükmüyordu. 8. Haftada çağırdı hem bebeği gördüm hem de kalp atışını duydum. Ben adetimin geçmesini 10 gün bekledim. O yüzden o kadar yüksek çıktı sanırım. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻