SEDANURRRR Kızlar instagramda bebeklerle ilgili bir sayfam var bir tane anne bebeğim ağlarken kafasını tutup ağlıyor yazmış nedeni ne olabilir sizce
Halilbebek SEDANURRRR Başı ağrıyabilir benim oğlumda öyle yapıyordu ve kaşırdı basını tutardı ağlayinca Hocaya götürmüştük normal basının ağrıdığını söylemişti bizede
ikizerkekannesi SEDANURRRR uykusu geldiğinde biyere çarpıp canı acıdığında ağlarken eliyle başını tutardı ikizlerimden biri 1 yaşına kadar devam etti sonra kendiliğinden bıraktı
SEDANURRRR Zlm kıyamam ya benimde kızım 7 aylık gözümün önüne geldi o hali hemen size yazayım dedim kadına cevap vermek istiyorum çünkü kafasına takılmasın