Mihriballimm canım benim bebeğim 34 haftalık doğmuştu o yüzden meme artı mama olarak ilerledik bir ara Anne sütünü kestik kilo alımı durdu ve doktor gözetiminde mamaya başladık ama keşke normal dogsaydi en başından mama vermezdim. İlk birkaç ay sorun yaşamıyorsun ama bebek 3 bilemedin 4. Ayında herseyi farkediyor ve meme reddi oluyor nasıl zoruna gidiyor seni itip deli gibi ağlaması.