Bsrdgnmt evin yükünü ilk 1 sene eşim çekti diyebilirim hastaneden çıktığımdan beri eşim ve ben baktık bebeğimize annem bi kere gösterdi sonra hep eşim tek başına yıkadı 20 aylık oldu hala o yıkar uyutur ben iş yaparım, gündüzleride işte yapabildiğim kadar yapıyorum ama dışarı çıkmayı daha çok sevdiğim için eve fazla vakit ayırmıyorum, böyle böyle büyüyorlar kasma kendini zaman geçiyor valla tadını çıkar 💞