Nazlicann1993 Hayirli ramazanlar arkadaşlar dün post açmıştım çok kötü grip oldum doktor ilaç yazdı gribex cold emzirdigimi söyledim ama acaba unuttuda mi verdi bu ilaci diyorum anne sütune geçiyormuş 2 kez kullandım ve emzirdim bebeğimi bir şey olur mu?