cemreninnannesii Kızlar selamm cumartesi günü ailemizi iftar yemeğine alıyorum yaprak sarmasıda yapacağım ama düşündüm ki yarın öğleden sonra vaktim var yarın sarsam buzdolabına koysam cumartesi günü pişirsem olur mu tadı falan değişir mi 🙂
Yerfistigininannesi cemreninnannesii hic bi sıkıntı olmaz ben cogu zaman oyle yapıyorum yarin yapip cumartesi pisirebilursinuz
zarifbirhanim cemreninnannesii Ben doldurup kutulara koyuyorum, buzluğa atıyorum. Lazim oldukça kullanıyorum. Hic sorun olmuyor. Ama pirinci mutlaka kavurun yoksa kırılıyor
Ekvatoral cemreninnannesii olur olur. Ama suyunu kontrollü koyun her zaman koyduğunuzd bir tık az koyun. Pirinçler donup yumuşayınca daha çabuk pişiyor