Merhaba kızlar
2 aydan beri her kontrole gittiğimizde geçmemiş oluyor bugün yine kontrolümüz vardı ve yine geçmemiş doktor kremini sür dedi ama aklıma takıldı malesef kan vs gelmiyor günde 1 kere kakasını da yapıyor çok huzursuz bi bebekte değil anlamadım ya başına gelen varmı çoçuk cerrahına da götürmeyi düşünüyorum 😭