Bebegim 2 ay 20 gunluk. Ayni sorunları yaşadım. Sutum hastane tipi sagma makinasi ile 3.gunde bir kac damla olarak geldi. Bir ay kadar sagip verdim ve yarim saatlik sagma isleminde bile 50 cc yi gecemiyordum. Bebek memeyi tutmuyor ama biberonla iciyordu. Memeyi tutmaya başlasa da memede agliyordu, bir suru sey yiyip ictim ancak 1 ay 25 gunlukken sutumum cogaldigini hissettim ki halen daha aksamlari sutum yetmiyor gibi hissediyorum. Sozum o ki biberon vermeyin. Ben verdim pismanim. Kac kutu mama bitirdik iki ayda bilmiyorum, verdice iciyordu. Suan biraz kilo fazlamiz oldu. Sutunuze guvenin dediler ama biliyordum sut yetmiyordu. Enjektorle verin dediler ki 90 ccye cikmistik, enjektorle beslemek hem anne hem de bebek icin bir iskenceydi. Sonra kendiliginden memeyi tutmaya baslayacak ve sut gelecek lutfen kendinizi uzmeyin ve bol bol yiyip icin, sakin kiloya takilmayin. Bizim sarilik riskimiz vardi, neredeyse yerde yuvarlayacak hale gelmistik uyanmiyordu. 2 saatte bir besleyin diyorlardi ama bizim uyandirmamiz zaten bir saat suruyordu, ilk 3 gun toplamda 4 saat uykuyla gezmistim ki bu satlarda zaten sutun uretilmesi imkansizdi. Lohusa psikolojisi ile bebegimi anneme teslim edip odada uyumaya bile gidemiyordum terketmis gibi olmamak icin. Gececek, herkese oluyor diyorlardi ama sanki bir tek bana oluyor ve en kotu benmişim gibi geliyordu ama gercekten geciyormus. Tek mesele bu guzel anlari kabusa cevirmemekmis.