Ftmsnny Beyza13345 ilk ay bizimde sorunluydu çift bez dediler bir ay sonra gittik düzelmişti korkmayın
aselkus_09 Beyza13345 gecen ay çektirdik biri 62 biri 58 idi doktorumuz 1 ay cift bez kullanın geçer dedi. Yarın kontrolü var inşallah geçmiştir. Ama sizinkinin değerleri bayağı dusukmus doktorunuza göstermediniz mi
Beyza13345 aselkus_09 bizde gösterdik bugün doktorumuz çift bez dedi bize de bir numara büyük bez alın dedi ama çok korkuyorum
aselkus_09 Beyza13345 doktorunuza güvenin. Inşallah geçer. Içimize sinmezse 1 ay sonra başka doktora götürün. Allah tum bebeklere şifalar versin insallah..
Beyza13345 Derinminakolay dediği saatten itibaren aldim bir Beden büyük bez iki tane üst üstte taktim hatta canım geçti mi sisinde değerleriniz yüksekmiydi?