Aceranne oglumuz01 saat aralığı çok değil ama emme süresi kısa gibi geldi bana acaba sütün hızlı mı geliyor bi sağıp şurıngayla versene canım emdikten sonra
Zeynep0808 oglumuz01 sağıp da verin hem sağın hemde emdirin kaç cc içtiğini bilirsiniz ben 20cc veriyorum sağıp içiyor 10 dakika sonra emdiriyorum eğer uyursa 1 veya en geç 2 saate aynı şekilde tekrarlıyorum
Aceranne oglumuz01 bak bakalım 20 ilk şırıngayla ver üstünü emdikten sonra eğer içiyorsa bi süre öyle devam et bazı bebekler uykuyu severler şırıngayı her seferinde değiştir mutlaka
Eylbsr oglumuz01 Sütünüz fazla akıyor bana kalırsa … Sağım yaparak icirmeye çalışın hem ne kadar icebiliyor onu görmüş olursunuz