Merhaba hanımlar 1 aydan fazladir kızım kabız acile gittik lavman yaptilar duphalac kulladik yemeklerine fikkat ettim lifli kıdar kayısı erik zeytin yağ ne bilim yapmadım şey kalmadi çok.büyük slklmtı oldu bana kızim zorlanıyo baya zeytin gibi yapiyor ikiniyo zorla ama yok çok az yapıyor yarın özele götürcem ama bu durumu yaşayan varmı çözüm bulan yazsın lütfennn🙏