sarisinbayan Kizlar 1 hafta önce doğum yaptım karnım kaldı dohal olarak ama sanki karnımda sert sert şeyler varmış gibime geliyor yani karnımi elleyince çok yemiş gibi sertleşiyor psikolojikmen mi anlamadım sizdede oldu mu öyle
Egeanul sarisinbayan normal canım zamanla geçiyor. Doğumdan sonra mide şikayetleride oluyor sonra geçiyor geçmiş olsun
cileklikahve94 sarisinbayan geçiyor zamanla,dikişlerin olduğu yerdeki sertlikte geçiyor normale dönüyor geçmiş olsun 💫
Aysgllylcn sarisinbayan o geçiyor canım zamanla daha yeni olduğu için normal karnınada ağrıların geçince korse tak ben 15 gün sonra taktım
CerenRL sarisinbayan Bende 1 hafta oldu doğum yapalı karnım kocaman ve sanki aşağı düştü dikişe yük bindiriyor korse aldım ama takamadım sanki karnımı elleyince tüm iç organlarım acıyor 😭 Birde hala desteksiz kalkamıyorum kalktığımda iki büklüm kalıyorum ne zaman normale dönerim? 😥
sarisinbayan cileklikahve94 içimi rahatlattiniz gerçekten teşekkür ederim umarım en kısa zaman da o sertlikler geçer 😊
cileklikahve94 sarisinbayan benim 1 seneyi buldu sertliğin geçmesi 😊 cok hissizlik oluyor demişlerdi ama bende öyle çok hissizlik yok dokunduğum zaman hissediyorum baya
Aysgllylcn sarisinbayan evet canım halada var biraz göbek kısmında 40 gün oldu sanırım çekiştirmeden kaynaklı bebeği çıkarırken
sarisinbayan Aysgllylcn ay bende birtek bende sanıp korkuyordum 🤤 göbek deligim bile aciyor elledihim zaman
Aysgllylcn CerenRL canım bol bol yürü yoksa çok zorlanırsın aslında 1 haftaya desteksiz kalkman gerekirdi bunun için acıyı bi kenara at yürü devamlı evin içinde yatma hareket halinde ol sezeryanda yürüyerek atlatıyorsun
CerenRL Aysgllylcn Çok şükür çok daha iyiyim sürekli yürüdüm merdiven in çık yaptım bebekle ilgilenmeye çalıştım