Ya sanki 2 aylıktan beri orda hep ufak kızarıklık vardı mamayı da hep zor yediriyorum. Bugün gülerken gördüm kızarık ve çok az da kabarmış gibi geldi mama yemiyor zorla gezdirerek bebek arabasına yatırıp dikleyip yediriyorum ama yerden ağlamıyor oynuyor