Gulnuraraserol Musmutluanne ek gıdaya yeni geçtik oğlum 9.5 aylık şuanlık kullanıp oradan baya destek alıyorum
Zeynp Musmutluanne ben aldım kızım 5 aylık. Tadım tarifleirni deniyorum memnunum suan için. Kayınvalidem bakıyor bebeğime onun içinde pratik oldu hemen tarfe bakıp yapması.
Kuzeyalaz33 Musmutluanne bence cok.faydali taeifleri yapmasan bile fikir oluyprne vermen nasil vermen gerektigi hakkinda
Gulnuraraserol Happyanne123 oğlum emmeye çok düşkün saat başı emer gecede öyle doktorumuz kilo alımı iyi olduğu için sütün yeterli çok zorlama demişti oğlumda ağzını asla açmıyordu daha yeni yeni başladı bişeyler yemeğe