Kizlar bebeğim 3 buçuk ayını geçti 4 e yaklaşıyor 10 günü kaldı dünden beri böyle ya bi sütümde azalma var ya da ben öyle hissediyorum bilmiyorum bebeğim sürekli emmek istiyor süt birikmiyor mu artık noluyor anlamadım sürekli ağlayan bir bebek zaten kolik sutumun yetmedigini açlıktan ağladığını nasıl anlarım ki bilemedim bir fikir verin lütfen birde eğer olurda gelmeme durumu olursa bu ayda bi bebeğe mama harici bişey verilebilir mi