Nuku burda bende post acmistim. Yani zararlı diyen çok oldu . Açıcı deri yolu ile süte geciyormus . Ben saçlarımı nasıl yıkadım bilmiyorum . O kadar korktum . Evet yapan çok ama zararlı ollma ihtimali bile beni korkuttu. Hatta açıcı kullandığım gün uzun süre emzirmemistim