Canlarım 2ay 20 günlük bir oğluşum var ama maalesef kakasını yapmıyo yani şöyle yapıyo ama ben yaptırıyorum sabah akşam kulak pamuğuyla zeytin yağıyla uyarıyorum öyle yapıyo. Onu yapmamayı denedim 2-3 gün bekledim bu sefer de kakası var diye uyumamaya ağlamaya başladı bende fitil verdim sonra 2 gün kendisi yaptı çok sevindim 3.gün bidaha yapmamaya başladı. Ikınıyo gazı da çıkıyo alttan ama o kaka çıkmıyo ağlıyo çocuk yapamıyo. Ne yapmam lazım