Yani şimdi şöyle. Bir süredir kakamız tam olmasa da mukuslu gibiydi bi süre sonra düzeldi zaten bu bahsettiğim şeyler kısa sğre içinde oldu kızım 2.ayı önümüzdeki hafta dolduracak daha. Neyse kaka kıvamı düzeldi ama sonra kabız oldu. O ara colex şurup kullandık zeytinyağı falan derken kabız düzeldi
ama kaka çok sulu, bazen yeşil bazen de sarı ve köpük köpük geldi. 3 gün falan bekledim, bu arada kusmalar oldu işte gaz sıkıntıları bir de cildi kızarmaya başladı. Bugün doktor çağırdı direkt süt alerjisi dedi ama kaka testi istedi. Sonuç alerjen çıktı. Benim yapmam gereken bir diyet verdi süt, süt ve laktoz içeren hiç bir şey tüketmeyip emzirmeye devam edeceğim. Normalde çocuk doktorları alerji için bir şey yapmıyor bunun için çocuk immünoloji bölümüne gitmek gerek. Ama bizim doktorumuz neyseki çok iyi ve ilgili hemen kendisi test istedi. Siz de böyle bi durum ve bebekte huzursuzluk sezerseniz çocuk immünolojiye gidin direkt. Bakalım inşallah damlalar iyi gelir