Aysenur219 Dun bahsettmıstım eltimler sehır dısından geldi kaynanamdalardı dun biz de ordaydık yatın da bize gelin iftara dedik yok yok dediler ıyı dedik tamam. Suan iftara bı bucuk saat var hepsi gelmeye kalkmıs esımı aramıs lar. Eltım kaynanam hepsı yani. Ne yapıcam ya elim auagıöa dolandı yardım edin
zarifbirhanim Aysenur219 ne varsa onu koycan önlerine. Sonrada kusura bakmayın gelmicez diyince bende hazırlık yapamadım diyeceksin
Annesiballisiii Aysenur219 hiç bir şey yapmayacaksiniz kendinize ne yaptıysanız onlar da onu yiyecek bu kadar basit yani! Dün çağırmışsın yok demişler 1 saat kala iftara geliyorlarsa kusura bakmasınlar misafir umduğunu değil bulduğunu yer! Başka yemek yok mu diye sormak gibi bir gaflete düşerlerse dün iftara davet ettim gelmem dediniz 1 saat kala çocukla ancak bu kadar yapabildim önceden haberim olsaydı farklı yemek yapardım dersiniz bu kadar basit yani neden eliniz ayağınıza dolaştıki ?
Caglarass Aysenur219 Yemek yapmaya mi üşenmişler 😂 Ben olsam kabul etmezdim çocuklusun bide. Eğer geleceklerse de eşin pide yaptırsın sende bi çorba koy bu saatten sonra yetişmez ki
Aysenur219 esleminannesi2 cok moralim bozuk kayınbabam arıyor niye davet etmediniz diye ki dedik kac sefer. Kaynanam da hatta yok dedi yine biz suclu olduk
Aysenur219 zarifbirhanim kafamda hazırdı menim ama az suan cok kotu oldum son dakika golu oldu resmen ve suclu ılan edildik davet etmemisız gibi yaptılar
Aysenur219 Annesiballisiii ıyı agırkamak isterdim cunku calısıyorum bugun bos gunum gelin dedik yok dediler sonra kayınpederım arayıp niye cagırmıyorsunuz diye bizi azarlıyor
Deletedmom_20 Aysenur219 eşin dışarıdan söylesin sende çorba yap sadece. Böyle saçma şey mi olur ramazan günü tak diye gelinmez bulduklarını yesinler
Ikrazumra19 Aysenur219 sacmalik tamamen dolabinizda hazi da neler var onlari koyun yogurt vRsa havuc tarator yapin ortaya meze gibi marketten hazir borek aldirin esinize firina atin dHa da evde ne varsa onu yesinler bu saat olmus
tenceretavakuskana Mercıemk corbası pılav salata eısnıze hazır bıseyler alsın hıc hazırlamasanızda bu sefer yapmamıs dıyecekler bana kalsa ne varsa onu koyarım ama ıste mubarek gunler ıcınızı karartmayın derım yınede cokta stres yapmayın geldıklerınde yemekten sonra soylersınız sız dun yok gelmıycez dıyınce bende yapmamıstım bısey bunlar yetıstı dıyın Kayınbabanızda duysun en azından cagırdıgınjzj
Egeanul Aysenur219 yapacak bişey yok ne yapcaksan onu koy dmeekle olmuyor. Anlayışsızlar demekki. Siz elinizden geldiğince yinede iyi ağırlayın. Fırına sulu köfte ya da oatates atarsınız o kendi kendine pişer bi yandan pilav dır çorbadır hepsi hallolur daha var canım iftara. Evinde sebzen falan olmayabilir yakında hemen market manav ya da getir falan getiriyorsa azar azar sipariş edebilirsin.
muhendisanne1 Aysenur219 çok basit eşiniz dışarıdan yemek getirsin sizde masayı kurun iftarlıkşardan koyun sofraya oldu bitti , bu uygulamada olduğunuza göre bebeğinizde vardır hiç zorlamayın kendinizi direk eşinize atın bi siparişe bakar
Daenerys Basit bir tarif vereyim mi ? çorbanızı sulandırın içine tereyağ kızdırıp dökün. hiç bir yemek yapmadıysanız. Eşiniz tavuk pirzola alsın. Soslayın fırına atın. Yanına da pilav yapın. Tatlıyı da hazır alın.
Aysenur219 Çok tesekkur ederim mercimek corbası pilav salata fırında patates tavuk yapykm tatlıyı da hazır aldık napayım anca bu kadar