4 ay once dogum yaptımm 2 aylıkken adet oldum en son 16 şubatta emziriyorum o yuzden adet düzensizliği olur dye düşündüm yanlıs bi skıntı olmadı aksam test yaptım bşsey cıkmadı sabah baktığımda silik çıkmış kan tahlilii yapıldı süt hormanlarından yüksek cıkmış olablr dedi dr. Bitanede oğlum var kızım cok kucuk insallah yoktur kızlar