BaranOgur biz 3 bucuk aylik özelde yaptirdik devlet yapmiyo biz de sorduk genel anestezi oldugu icin onermiyoruz dedi biz ozelde yaptirdik ilk akşam çok agladı fitil vermisti dr onu verdik sadece bir kere yarım etkisini gösterene kadar çok ağladı gece rahattı ama ertesi gunde dokunulunca agladı 3 üncü gün biseyi kalmadı lokal anestezi oldu olurken hiç bisey anlamadı kimisi 4 saat ara ile calpol vermis hiç sorun yasamamis bilsem bende oyle yapardım