Canim ben oldum subatta. Bende korkmustum surecten ama cok sukur halime. Oncelikle bebegime sut sagip biraktim. 3 gun ayri kalacaksin cunku belkide 2 gun. Ilk gun aci oluyo dikislerim 10 gun kalmisti. Gogus arasinda 2 cm falan gobek deliginde ve yanlarda 2 olmak uzere 4 dikisim vardi 3 gun korse vermisti doktor onu taktim. Tedbir amacli oglumu bir hafta kucagima almadim yardimci oldular. 4. Gun zaten kendine geliyosun ev isi yapabilcek duruma geliyosun. Hic olmamis gibi oluyosun. Insallah seninde guzel gecer. Korkma cok basit bir ameliyat sadece 3 gun zorlancaksin o kadar