tTgbaa s_dnmz golden goat öneririm doğdugundan beri kullanıyorum ne gaz yaptı ne kabızlık keçi sütlü anne sütüne en yakın bu mama
s_dnmz Esra_Deva bende çok beğenerek kullandım hem meme hem mama devam ettk doğumdan itibaren memeyi bırakınca mamaya devam ettik kaka rengini baya etkiledi kına gibi rengi baya yeşil yapmaya başladı doktor değiştir dedi bıraktık öylece
s_dnmz Eymenefe2409 şuan 5 aylığız gaz sıkıntımz kalmadı şükür aptamile geçince farkettim baya oluyor yani
Eymenefe2409 s_dnmz doğrudur valla biz en başından beri aptamil kullanıyoduk 3 ay kadar gaz sıkıntımız vardı da diğer mamalardada bu şekilde mi oluyo bilmiyorum
s_dnmz Selinn16 gold olanı kullandm bı defa hem değişik bir kokusu var hemde yoğurt kesiği gibiydi böyle hoşuma gitmedi almadım daha