1kz1ogln_ oglumuz01 fasulyenin gazını iyice çıkar sonra pişir bol kimyonla mercimeği de fasulyeyide öyle yapıyorum ek gıda da bebegede öyle yediriyorum
Mariposa oglumuz01 kızım 5 aylıkken nohut yemiştim ve baya rahatsız olmustu. Kimyon da koydum , nohutu oncedennkaynatip suyunu da döktüm ona rağmen rahatsız oldu. 🤷♀️
1kz1ogln_ oglumuz01 rezene iç zaten canım hem sütun artar hem stresin azalır hemde bebeğe geçer onu rahatlatır bir çay kaşığı kimyonu demle iç merak etme onlar bebeğe zarar vermez aksine onuda rahatlatır