Bebeğim 1 ay günlük emziriyorum ve mama takviyesi de yapıyoruz. Günde 7-8 defa kaka yapıyor kakası bazen sarı bazen yeşil bazısı sümüksü ya da pütürlü. Doktora gittiğimizde biogaia probiyotik başladı ama şuan hala aynı. Normal midir yoksa ishal mi oluyor yardımcı olursanız çok memnun olurum 🙏