Aryasmommyy 2 ay 18 günlük bebeğim var 4 gündür ishal aşırı derecede sancısı da var doktora götürdüm herşey normal dedi rotavirüs testide negatif çıktı.Bana önerebileceğiniz bişey var mı?Nasıl durabilir bu ishal?bu arada meme ve mama olarak ilerliyoruz.
Slm1122 Aryasmommyy çok geçmiş olsun salgın var ishal kusma salgını şu aralar eğer doktorunuza danışırsanız maflor probiyotik ishale iyi geliyor diye duymuştum ama bi sorun mutlaka bebeğiniz küçük çok geçmiş olsun
Aryasmommyy Slm1122 evet maflor kullanıyoruz zaten kendi doktorumuza ulaşamadım şehir dışındayım bu doktorda maşallah çok güler yüzlüydü soramadım devam edeyim bende kullanmaya çok teşekkür ederim
Slm1122 Aryasmommyy rica ederm canım salgın var şuanda herkes ishal kusma bugün büyük oğlumda ishal başladı yeğenlerim filan hep aynı çok geçmiş olsun
Aryasmommyy Slm1122 teşekkür ederim canım ya çocuklar hiç hasta olmasın rabbim hepsine şifa versin inşallah😥