Sahinnnn Gece en geç 11 de uyur sadece sabaha kadar 2 kere kalkar mama için.
sabah genelde 9 gibi kalkar. Karnını doyururum,
ılık sulu bezle yüzünü, ellerini, boynunu koltuk altını silerim , durularım. terlemişse üstünü komple değiştiririm. Vücuduna nemlendirici sürerim giydiririm.
Perdeleri birlikte açarız ( doğduğundan beri böyle yaptığım için gece ve gündüzü ayırt ediyor) genelde durduğu için kendi kendine oyalandığı için oyuncaklı müzikli anakucağına koyarım , durmazsa da kanguruya alırım. O sıra kendime kahvaltı hazırlarım ,yerim toplarım.
parmak kuklalarla oynarız ,şarkı söylüyorum , konuşuyorum.
O sıra zaten öğlen oluyor en fazla 1 saat uyuyor . Ben de hemen yemek yapıyorum evi topluyorum temizliyorum . Sonra uyanıyor, tekrar rutin şeyler. Daha sonra genelde saat 4-5 gibi 2-3 saat uyuyor. O sıra araya akşam yemeği giriyor tekrar ye topla 😅
uyanıyor bey efendi , çay demle iç topla derken 10-11 gibi tekrar yatış.
bizim genelde hep böyle geçiyor 2. Aydan beri, şu an 4. Ayına girecek 💐