Kızıma 3 aşı yaptırdığım gün bile atesi cıkmamıs tı ama bunda 37 ye cıktı ve cok huzursuz du. Yükseleceğini ve agrısu oldugunu anlayınca agrı kesici verdim rahatladı. İlk defa bu aşıda agrı kesici vermek zorunda kaldım. 1 hafta olacak nerdeyse hala bacagını bükmek istemiyor dil tutuyor demek ki baya agrıdı diyorum