Bebeğim 3 gündür kakasını yapamıyor, meme ve mama birlikte alıyor. İlk kez kabız oluyor bu nedenle mamadan olduğunu düşünmüyorum.Doktor önerisiyle gliserin kansuk yaptıkvdun gece yarimdan daha da az fitili 3 kez uyguladık.her seferinde kaka çıktı biraz biraz ancak rahatlamadi bebek. Bugün yine aynı dünkü gibi avaz avaz ağlayıp ikiniyor. Doktora yazdım, bu aylarda normal olur dedi, anusu uyaracak masajlar yapın kremle dedi.masaj yaptım, yine yarimdan az fitil yaptım, mamasina 1 çay kaşığı zeytin yağı koydum.karnina gaz için masaj yaptım. Hala kaka yapmadı, ikiniyor ağlıyor avaz avaz kuzum.giren fitil bugün çıkmadı.dun hemen çıkmıştı.Basina gelen var mı normal mi ne yapmak lazım? Bebeğim normalde her gün kakasını yapardı 1 ya da 2 kez. Beslenmesi iyi, ateşi vs yok. Rota asisi oldu sonrasında 1 kez kaka yaptı ve böyle kabız oldu ilgisi var mı bilemiyorum ama lütfen yardım edin ne yapabilirim?