Egzama olmuş bebeğiniz oğlumda da vardı 😕 aynısı biliyorum kaşıntıdan kanatırdı doktor bin tane krem verdi geçmedi. Burada bi annemiz sağolsun bana bir krem adı verdi ve çareyi bir tek onda bulabildik. Corasatin pembe,fito,bacocrem, bi kaç tane daha kullandık adını hatırlamıyorum geçirmedi. İmpetex adlı kortizon içerikli bir krem kullandık o geçirdi sadece. Ama bizim ki banyodan sonra oluyordu sadece bin tane şampuan kullandık ondan olduğunu düşünerek onda da çözüm bulamadık. Ne yaptığını anladım banyodan önce egzamalı yere krem sürüyorum su ile temas etmemesi için, banyodan sonra onu silip tekrar krem sürüyordum öyle böyle bitti ama baya uğraştık. Bu şekilde başladı sizin ki gibi daha sonra sulandı deri inceldi kaşıdıkça kanadı. Tavsiye isterseniz yazabilirsiniz biz atlattık