Selda03 3 ay 9 günlük bebeğim reflü yatağında yatıyordu elimden telefon bir anda kayıp karnına düştü. Bebeğim irkildi ama ağlamadı karnına baktım kızarmamıştı. Bir şey olur mu çok korkuyorum. Benzer şeyler yaşadınız mı? Kendimi çok kötü hissediyorum
madrefelice Selda03 çok yüksekten düşmediyse sorun olmaz umarım siz gözlemleyin normalden farklı davranışları olacakmı bakın
Slm1122 Selda03 istersen 112 yi arayıp bi doktora danış canım ne gibi belirtiler olursa geleyim hastanye diye aklına takılmasın doktora bağlamalarını iste bağlarlar geçmiş olsun
Umutunannesi_65 Selda03 oyy Kiyamam ya bende bebeğim 3 aylıkken kafasına vurdum yanlışlıkla çok ağlamıştım o gün vicdan azabı çektim kaç gün. Çok şükür bisey olmadı. Suan 5 aylık🌸❤
Selda03 Benibenibihterini çok sert değil gibiydi hışırtılı kitap vardı karnında hatta ama ben panik bir insanım bir türlü rahatlamıyorum
Slm1122 fazilet001 evet canım bildiğim kadarıyla var şuan gelebilecek imkanım yok de konuş doktorla bi dene şansını eltim öyle aramıştı doktor şunlar olursa getir demişti yada ambulans yollayayım demişti
3MelekAnnesi3 Selda03 ay ben emzirirken kafasına düşürdüm 2 kez hemde 🥺yatarak emiyordu bende telefona bakıyordum hatta oglum uyuyordu aglamıştı ama cok sukur sorun olmadı cok yüksekten düşmemişti ama telefonun agırlııg var elbet canı yanmıstı o an 😪