Kızlar 1 haftadır nezleydik göz yaşarması hapşırık öksürük burun akıntısı tıkanıklık falan serum fizyolojikle açtık hep burnunuda öksürüğü geçmedi bi prospanda verdim doktorumuz alerjik olabilir dedi hava makineside tutuyorum nebulizatör ondanda korkuo ağlıo başka ne yapabilirim öksürüğü icin?